Peter Boštjančič, Borštnikov prstan 2020

Umetnost igre

recording logo

Klasičen dramski igralec s psihološko-realističnim pristopom v duhu Stanislavskega. Na izjemno bogati igralski poti, širokega razpona od klasičnega do sodobnega repertoarja, je odigral preko 100 raznovrstnih vlog. Najprej na odru Slovenskega ljudskega gledališča v Celju in nato v mariborski Drami. Izjemno študiozen, poglobljen, skromen in požrtvovalen igralski iskalec, ki se je vedno boril za Resnico. Velja za brezkompromisnega in angažiranega umetnika- upornika, ki mu je bil vedno proti populizmu. Vzporedno z igranjem je razvijal tudi pedagoški čut in v svojem Studiu Gledališče, režiral in dramatiziral dela, ki so mu bila posebej blizu. Shakespeare in Cankar imata v njegovem igralskem opusu posebno mesto. Hamlet, Rihard III. In Shylock v Beneškem trgovcu so morda tri vloge, ki so ga najbolj zaznamovale. Peter Boštjančič ima bogate izkušnje tudi s koreodramskim gledališčem in filmom.

Peter Boštjančič, Borštnikov prstan 2020

Umetnost igre

Klasičen dramski igralec s psihološko-realističnim pristopom v duhu Stanislavskega. Na izjemno bogati igralski poti, širokega razpona od klasičnega do sodobnega repertoarja, je odigral preko 100 raznovrstnih vlog. Najprej na odru Slovenskega ljudskega gledališča v Celju in nato v mariborski Drami. Izjemno študiozen, poglobljen, skromen in požrtvovalen igralski iskalec, ki se je vedno boril za Resnico. Velja za brezkompromisnega in angažiranega umetnika- upornika, ki mu je bil vedno proti populizmu. Vzporedno z igranjem je razvijal tudi pedagoški čut in v svojem Studiu Gledališče, režiral in dramatiziral dela, ki so mu bila posebej blizu. Shakespeare in Cankar imata v njegovem igralskem opusu posebno mesto. Hamlet, Rihard III. In Shylock v Beneškem trgovcu so morda tri vloge, ki so ga najbolj zaznamovale. Peter Boštjančič ima bogate izkušnje tudi s koreodramskim gledališčem in filmom.