Beneški gledališki bienale, Mittelfest 2019

Umetnost igre

recording logo

Zlatega leva na letošnjem Gledališkem bienalu v Benetkah je prejel nemški dramaturg in umetniški vodja Maxim Gorki Teatra v Berlinu, Jens Hillje, srebrnega leva pa nizozemski režiser Jetse Batelaan za inventiven pristop do otroškega gledališča. Na Bienalu je s predstavo Mauser Heinerja Müllerja v izvedbi münchenskega Rezidenzteatra gostoval tudi hrvaški režiser Oliver Frljić, ki je eden najbolj zasedenih in cenzuriranih evropskih režiserjev. Na Mittelfestu v Čedadu, ki je bil pod vodstvom Harisa Pašovića, posvečen vodenju, smo se med drugim pogovarjali z znanima italijanskima igralcema Maddaleno in Giovannijem Crippo, ob festivalski premieri L'infinito tra parentezi v režiji Piera Maccarinellija. Za konec pa še razmislek o sodobnem gledališčem slovitega ameriškega avatgardista Roberta Wilsona. Avtorica oddaje: Marjana Ravnjak Režiserka: Jasna Hribernik

Beneški gledališki bienale, Mittelfest 2019

Umetnost igre

Zlatega leva na letošnjem Gledališkem bienalu v Benetkah je prejel nemški dramaturg in umetniški vodja Maxim Gorki Teatra v Berlinu, Jens Hillje, srebrnega leva pa nizozemski režiser Jetse Batelaan za inventiven pristop do otroškega gledališča. Na Bienalu je s predstavo Mauser Heinerja Müllerja v izvedbi münchenskega Rezidenzteatra gostoval tudi hrvaški režiser Oliver Frljić, ki je eden najbolj zasedenih in cenzuriranih evropskih režiserjev. Na Mittelfestu v Čedadu, ki je bil pod vodstvom Harisa Pašovića, posvečen vodenju, smo se med drugim pogovarjali z znanima italijanskima igralcema Maddaleno in Giovannijem Crippo, ob festivalski premieri L'infinito tra parentezi v režiji Piera Maccarinellija. Za konec pa še razmislek o sodobnem gledališčem slovitega ameriškega avatgardista Roberta Wilsona. Avtorica oddaje: Marjana Ravnjak Režiserka: Jasna Hribernik