P. Delbono, T. Janežič, I. Svetina

Umetnost igre

recording logo

63

Razvpiti italijanski režiser Pippo Delbono je s kar dvema predstavama, Vangelo in La Gioia, navdušil občinstvo letošnjega Borštnikovega srečanja. V ekskluzivnem intervjuju z njim o tem, zakaj je postal budist, kje najde radost in zakaj so njegovi igralci marginalci. Edinstvenemu in inventivnemu celostnemu umetniku je center Pompidou v Parizu pred nedavnim posvetil retrospektivo, kjer je bilo mogoče videti njegove filme, performanse in instalacije. Tomi Janežič se je po desetih letih spet vrnil v slovensko gledališče in opozoril na fenomen minevanja časa. Z 10-urnim preigravanjem mita o Don Juanu je pokazal, da gledališče ni daleč od terapije. Do tega spoznanja sta mu pomagala psihodrama in njen utemeljitelj Moreno, ki pravi, da smo vsi igralci vlog. Dramatik Ivo Svetina pa se je z družinsko sago V imenu matere poklonil svoji rodbini in s tem dokumentiral 100 let slovenske zgodovine od 1891- 1991. Avtorica oddaje: Marjana Ravnjak

P. Delbono, T. Janežič, I. Svetina

Umetnost igre

Razvpiti italijanski režiser Pippo Delbono je s kar dvema predstavama, Vangelo in La Gioia, navdušil občinstvo letošnjega Borštnikovega srečanja. V ekskluzivnem intervjuju z njim o tem, zakaj je postal budist, kje najde radost in zakaj so njegovi igralci marginalci. Edinstvenemu in inventivnemu celostnemu umetniku je center Pompidou v Parizu pred nedavnim posvetil retrospektivo, kjer je bilo mogoče videti njegove filme, performanse in instalacije. Tomi Janežič se je po desetih letih spet vrnil v slovensko gledališče in opozoril na fenomen minevanja časa. Z 10-urnim preigravanjem mita o Don Juanu je pokazal, da gledališče ni daleč od terapije. Do tega spoznanja sta mu pomagala psihodrama in njen utemeljitelj Moreno, ki pravi, da smo vsi igralci vlog. Dramatik Ivo Svetina pa se je z družinsko sago V imenu matere poklonil svoji rodbini in s tem dokumentiral 100 let slovenske zgodovine od 1891- 1991. Avtorica oddaje: Marjana Ravnjak