Anton Bruckner in Alberic Magnard, tretja oddaja

Skladatelj tedna

recording logo

Pred vami je tretja oddaja Skladatelj tedna, v kateri soočamo glasbo Antona Brucknerja in Alberica Magnarda. Ker bomo v tej predstavili najbolj obsežno in do zdaj tudi največkrat izvajano Magnardovo simfonijo - njegovo Tretjo v b-molu iz leta 1899, ob njej pa še Andante iz Brucknerjeve »Nulte«, ne bo ostalo kaj veliko časa za govorjenje ali za podajanje takšnih ali drugačnih razčlemb. Tisti, ki sledite temu nizu oddaj, ste si že ustvarili svoje mnenje, koliko je resnice v oznaki, da je Magnard francoski Bruckner. Pri njegovi »Tretji«, ki je doživela svojo prvo izvedbo na pariškem večeru Magnardove glasbe, ki ga je v celoti plačal kar skladatelj sam, zatem pa na povabilo Busonija leta 1906 celo doživela zelo uspešno berlinsko izvedbo, se že omenjenim podobnostim - pridruži še ena - skrivnostni, nadzemski uvod simfonije, tako značilen za Brucknerjeve pozne simfonije in tudi za Magnarda v Tretji.

Anton Bruckner in Alberic Magnard, tretja oddaja

Skladatelj tedna

Pred vami je tretja oddaja Skladatelj tedna, v kateri soočamo glasbo Antona Brucknerja in Alberica Magnarda. Ker bomo v tej predstavili najbolj obsežno in do zdaj tudi največkrat izvajano Magnardovo simfonijo - njegovo Tretjo v b-molu iz leta 1899, ob njej pa še Andante iz Brucknerjeve »Nulte«, ne bo ostalo kaj veliko časa za govorjenje ali za podajanje takšnih ali drugačnih razčlemb. Tisti, ki sledite temu nizu oddaj, ste si že ustvarili svoje mnenje, koliko je resnice v oznaki, da je Magnard francoski Bruckner. Pri njegovi »Tretji«, ki je doživela svojo prvo izvedbo na pariškem večeru Magnardove glasbe, ki ga je v celoti plačal kar skladatelj sam, zatem pa na povabilo Busonija leta 1906 celo doživela zelo uspešno berlinsko izvedbo, se že omenjenim podobnostim - pridruži še ena - skrivnostni, nadzemski uvod simfonije, tako značilen za Brucknerjeve pozne simfonije in tudi za Magnarda v Tretji.