Ekstrem, doživljajski marketing

Prava ideja!

recording logo

827

Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Zgodbe, ki jih predstavlja Edita Cetinski, navdihujejo in spodbujajo k uresničevanju sanj. Ekipa strokovnjakov za doživljajski marketing v podjetju Ekstrem se ukvarja z organizacijo velikih športnih dogodkov; ustvarja zgodbe, ki jih obiskovalci tudi izkusijo in ne zgolj spremljajo ali opazujejo. Njihove uspešnice so z različnih športnih področij od odbojke in košarke na vodi, teka na vrh letalnice, plezanja na balvanih do kolesarjenja, hokeja in ne nazadnje ulične košarke, ki je predvsem po njihovi zaslugi danes priznan olimpijski šport. Kot pravijo v ekipi, ki je lani ustvarila blizu milijon evrov prihodkov, je Slovenija odlična platforma za tovrstne adrenalinske in družabno-rekreativne dogodke; povpraševanje že prihaja tudi iz tujine, nazadnje iz Savdske Arabije.

Ekstrem, doživljajski marketing

Prava ideja!

Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Zgodbe, ki jih predstavlja Edita Cetinski, navdihujejo in spodbujajo k uresničevanju sanj. Ekipa strokovnjakov za doživljajski marketing v podjetju Ekstrem se ukvarja z organizacijo velikih športnih dogodkov; ustvarja zgodbe, ki jih obiskovalci tudi izkusijo in ne zgolj spremljajo ali opazujejo. Njihove uspešnice so z različnih športnih področij od odbojke in košarke na vodi, teka na vrh letalnice, plezanja na balvanih do kolesarjenja, hokeja in ne nazadnje ulične košarke, ki je predvsem po njihovi zaslugi danes priznan olimpijski šport. Kot pravijo v ekipi, ki je lani ustvarila blizu milijon evrov prihodkov, je Slovenija odlična platforma za tovrstne adrenalinske in družabno-rekreativne dogodke; povpraševanje že prihaja tudi iz tujine, nazadnje iz Savdske Arabije.