Maja Kosi, izdelava opreme za pse

Podjetno naprej

recording logo

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. 20 letna študentka ekonomije Maja Kosi je svojo podjetniško pot pričela pri komaj 15. letih; izziv je, kljub veliki konkurenci na trgu, našla v modnih dodatkih za pse. Sprva je pasje šale, rutice, ovratnice in igrače izdelovala bolj za hobi, a je kmalu ugotovila, da je to pravi posel zanjo. Ustvarila je blagovno znamko Doggy Lilly in odprla lastno spletno trgovino ter začela osvajati tuje trge. Svoje izdelke je doslej prodala že v več kot 35 držav po vsem svetu, največ v ZDA. Mlada podjetnica obožuje izzive in pogumno sledi načelu, da je mogoči doseči vse, če si pripravljen vložiti čas, energijo in vztrajati do konca. Načrtuje tudi razširitev ponudbe za mačke.

Maja Kosi, izdelava opreme za pse

Podjetno naprej

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. 20 letna študentka ekonomije Maja Kosi je svojo podjetniško pot pričela pri komaj 15. letih; izziv je, kljub veliki konkurenci na trgu, našla v modnih dodatkih za pse. Sprva je pasje šale, rutice, ovratnice in igrače izdelovala bolj za hobi, a je kmalu ugotovila, da je to pravi posel zanjo. Ustvarila je blagovno znamko Doggy Lilly in odprla lastno spletno trgovino ter začela osvajati tuje trge. Svoje izdelke je doslej prodala že v več kot 35 držav po vsem svetu, največ v ZDA. Mlada podjetnica obožuje izzive in pogumno sledi načelu, da je mogoči doseči vse, če si pripravljen vložiti čas, energijo in vztrajati do konca. Načrtuje tudi razširitev ponudbe za mačke.