Mediade, vsebinski marketing

Podjetno naprej

recording logo

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Edita Krajnović je inovatorka, motivatorka in strokovnjakinja na področju vsebinskega marketinga in strategije, ki se rada uči in rada poučuje. Po študiju ekonomije je poklicno pot začela v akademskem okolju, nato je nabirala izkušnje kot menedžerka v slovenskih podjetjih, leta 2005 pa je sprejela izziv, stopila na samostojno podjetniško pot in soustanovila podjetje Mediade. Med drugim je vodja metodologije izbora Zlata nit in Gazela, predavateljica, avtorica številnih strokovnih člankov o vodenju, soustanoviteljica projekta Inženirke in inženirji bomo!, družbeno odgovorne kampanje Inženirka leta, idejni vodja slovenskega kvIZUMA. Ekipa Mediade, ki šteje sedem redno zaposlenih, tri pogodbene in še 13 drugih zunanjih sodelavcev, je ponosna, da s storitvami marketinga, inovacijskega komuniciranja in prenosa znanj prispeva tudi k uspehu slovenskih podjetij, ki so med najboljšimi na svojem področju tudi na globalnem trgu.

Mediade, vsebinski marketing

Podjetno naprej

Od svetovne krize leta 2008 do današnje pandemije smo predstavili 400 uspešnih zgodb naših podjetnikov, zdaj pa gremo s pravo idejo Podjetno naprej. Edita Krajnović je inovatorka, motivatorka in strokovnjakinja na področju vsebinskega marketinga in strategije, ki se rada uči in rada poučuje. Po študiju ekonomije je poklicno pot začela v akademskem okolju, nato je nabirala izkušnje kot menedžerka v slovenskih podjetjih, leta 2005 pa je sprejela izziv, stopila na samostojno podjetniško pot in soustanovila podjetje Mediade. Med drugim je vodja metodologije izbora Zlata nit in Gazela, predavateljica, avtorica številnih strokovnih člankov o vodenju, soustanoviteljica projekta Inženirke in inženirji bomo!, družbeno odgovorne kampanje Inženirka leta, idejni vodja slovenskega kvIZUMA. Ekipa Mediade, ki šteje sedem redno zaposlenih, tri pogodbene in še 13 drugih zunanjih sodelavcev, je ponosna, da s storitvami marketinga, inovacijskega komuniciranja in prenosa znanj prispeva tudi k uspehu slovenskih podjetij, ki so med najboljšimi na svojem področju tudi na globalnem trgu.