Na robu – Vizualna umetnost Kraljevine Jugoslavije ali Kaj je videl Louis Adamič

Platforma

recording logo

520

Da je kot Al Capone, je o kralju Aleksandru pisal slovenski pisatelj Louis Adamič. Svojo domovino, v katero se je vrnil po dveh desetletjih življenja v ZDA, pa opisoval kot revno diktaturo velikih razlik, a polno lepih ljudi. Kakšna umetnost je nastajala v Jugoslaviji v tem obdobju, ki ga zaznamuje prevlada realizma v slikarstvu, nastajanje prvih jugoslovanskih filmov in vzpon umetniške fotografije? O tem govori majska Platforma: Vizualna umetnost Kraljevine Jugoslavije ali Kaj je videl Louis Adamič. Avtorica oddaje: Polona Balantič Režiser: Igor Zupe

Na robu – Vizualna umetnost Kraljevine Jugoslavije ali Kaj je videl Louis Adamič

Platforma

Da je kot Al Capone, je o kralju Aleksandru pisal slovenski pisatelj Louis Adamič. Svojo domovino, v katero se je vrnil po dveh desetletjih življenja v ZDA, pa opisoval kot revno diktaturo velikih razlik, a polno lepih ljudi. Kakšna umetnost je nastajala v Jugoslaviji v tem obdobju, ki ga zaznamuje prevlada realizma v slikarstvu, nastajanje prvih jugoslovanskih filmov in vzpon umetniške fotografije? O tem govori majska Platforma: Vizualna umetnost Kraljevine Jugoslavije ali Kaj je videl Louis Adamič. Avtorica oddaje: Polona Balantič Režiser: Igor Zupe