Osmi dan

Osmi dan

recording logo

89,3 – Radio Študent je neodvisni, nepridobitni in nekomercialni medij v javnem interesu. Oddajati je začel 9. maja 1969 iz kleti v študentskem naselju v Rožni dolini s tremi urami živega programa, danes ga pripravijo za kar 17 ur na dan. A s financiranjem se (spet) zapleta. Kakšna bo torej prihodnost najstarejšega neodvisnega radia v Evropi? Misijonar Friderik Irenej Baraga je sredi devetnajstega stoletja deloval med severnoameriškimi indijanskimi ljudstvi Očipva in Otava. Leta 1837 je nekaj njihovih vsakdanjih predmetov podaril Kranjskemu deželnemu muzeju. Zgodba misijonarja Barage je pritegnila tudi ilustratorja Damijana Stepančiča in nastal je strip Baraga – črna suknja med Indijanci. V oddaji bomo predstavili problematiko oglaševanja v javnem prostoru, na katero že dobro leto opozarja tudi skupina Očistimo Slovenijo reklamnih panojev. Prvi korak k izboljšanju je, kot pravijo, ozaveščanje. Nedavna namera vlade, da ponovno zažene investicijo v ljubljanski potniški center, kljub potrebi odpira številna vprašanja. Kako je mogoče, da bo naložba v okviru javno-zasebnega partnerstva, v katero država vlaga zajetno vsoto davkoplačevalskega denarja, potekala brez javnega arhitekturnega natečaja? Predstavili bomo še umetnost, ki nastaja na kriznih območjih.

Osmi dan

Osmi dan

89,3 – Radio Študent je neodvisni, nepridobitni in nekomercialni medij v javnem interesu. Oddajati je začel 9. maja 1969 iz kleti v študentskem naselju v Rožni dolini s tremi urami živega programa, danes ga pripravijo za kar 17 ur na dan. A s financiranjem se (spet) zapleta. Kakšna bo torej prihodnost najstarejšega neodvisnega radia v Evropi? Misijonar Friderik Irenej Baraga je sredi devetnajstega stoletja deloval med severnoameriškimi indijanskimi ljudstvi Očipva in Otava. Leta 1837 je nekaj njihovih vsakdanjih predmetov podaril Kranjskemu deželnemu muzeju. Zgodba misijonarja Barage je pritegnila tudi ilustratorja Damijana Stepančiča in nastal je strip Baraga – črna suknja med Indijanci. V oddaji bomo predstavili problematiko oglaševanja v javnem prostoru, na katero že dobro leto opozarja tudi skupina Očistimo Slovenijo reklamnih panojev. Prvi korak k izboljšanju je, kot pravijo, ozaveščanje. Nedavna namera vlade, da ponovno zažene investicijo v ljubljanski potniški center, kljub potrebi odpira številna vprašanja. Kako je mogoče, da bo naložba v okviru javno-zasebnega partnerstva, v katero država vlaga zajetno vsoto davkoplačevalskega denarja, potekala brez javnega arhitekturnega natečaja? Predstavili bomo še umetnost, ki nastaja na kriznih območjih.