O (ne več) dramatiki Emila Filipčiča, 1.del

Oder

recording logo

28

Del dodatnega programa 46. Tedna slovenske drame je bil tudi mini-simpozij o dramatiki Emila Filipčiča, z naslovom Emil Filipčič: inovator slovenske (ne več)dramske pisave in postdramskega (ne več)gledališča. Na njem so predstavniki različnih generacij, od študentov AGRFT do mlajših in nekoliko starejših praktikov in teoretikov sodobne umetnosti spregovorili o recepcijah in svežih branjih Filipčičevega čezmedijskega: dramskega, radijskega in tudi romanesknega opusa. Med slišanimi prispevki smo izbrali tri, dva bomo v pogovoru predstavili danes, tretjega pa boste slišali v oddaji Oder prihodnji teden. Doc. dr. Aldo Milohnič, se v svojem prispevku o Filipčičevi dramatiki, deloma osredotoča na Filipčičevo dramo Atlantida, napisano in uprizorjeno sredi 80ih let preteklega stoletja, in preko nje Filipčičevo dramsko poetiko povezuje z Ionescom in Aristofanom; Muanis Sinanović, absolvent Filozofske fakultete in pesnik, pa je na Filipčičevo Butnskalo pogledal skozi metodo, poznano v sodobnem zgodovinopisju, takoimenovani koncept dolgega trajanja. Njuna referata sta se na določeni točki povezala, zato ju v oddaji Oder predstavljamo skupaj. Vabimo vas k poslušanju! foto: Arhiv PGK

O (ne več) dramatiki Emila Filipčiča, 1.del

Oder

Del dodatnega programa 46. Tedna slovenske drame je bil tudi mini-simpozij o dramatiki Emila Filipčiča, z naslovom Emil Filipčič: inovator slovenske (ne več)dramske pisave in postdramskega (ne več)gledališča. Na njem so predstavniki različnih generacij, od študentov AGRFT do mlajših in nekoliko starejših praktikov in teoretikov sodobne umetnosti spregovorili o recepcijah in svežih branjih Filipčičevega čezmedijskega: dramskega, radijskega in tudi romanesknega opusa. Med slišanimi prispevki smo izbrali tri, dva bomo v pogovoru predstavili danes, tretjega pa boste slišali v oddaji Oder prihodnji teden. Doc. dr. Aldo Milohnič, se v svojem prispevku o Filipčičevi dramatiki, deloma osredotoča na Filipčičevo dramo Atlantida, napisano in uprizorjeno sredi 80ih let preteklega stoletja, in preko nje Filipčičevo dramsko poetiko povezuje z Ionescom in Aristofanom; Muanis Sinanović, absolvent Filozofske fakultete in pesnik, pa je na Filipčičevo Butnskalo pogledal skozi metodo, poznano v sodobnem zgodovinopisju, takoimenovani koncept dolgega trajanja. Njuna referata sta se na določeni točki povezala, zato ju v oddaji Oder predstavljamo skupaj. Vabimo vas k poslušanju! foto: Arhiv PGK