Konstruirana resničnost kot dokument

Oder

recording logo

45

Govorili smo o izzivih dokumentarnega gledališča - umetniškega formata, v katerega je vpisana dvojnost intimne izpovedi in splošno sprejetih zgodovinskih dejstev; kritična distanca in sentimentalno obarvan pristop in ne nazadnje problematika spominjanja (in pozabljanja), ki se, lahko pa se tudi ne, uspe izogniti pristranskosti, cenzuri in prilagajanju. Naša gostja je bila dramaturginja in gledališka kritičarka Zala Dobovšek. Izhodišče našega pogovora pa je bila njena doktorska raziskava v nastajanju, ki nosi naslov Gledališče in vojna: temeljna razmerja med uprizoritveno umetnostjo in vojnami na območju nekdanje Jugoslavije v 90. letih 20. stoletja. Avtorica fotografije: Nada Žgank

Konstruirana resničnost kot dokument

Oder

Govorili smo o izzivih dokumentarnega gledališča - umetniškega formata, v katerega je vpisana dvojnost intimne izpovedi in splošno sprejetih zgodovinskih dejstev; kritična distanca in sentimentalno obarvan pristop in ne nazadnje problematika spominjanja (in pozabljanja), ki se, lahko pa se tudi ne, uspe izogniti pristranskosti, cenzuri in prilagajanju. Naša gostja je bila dramaturginja in gledališka kritičarka Zala Dobovšek. Izhodišče našega pogovora pa je bila njena doktorska raziskava v nastajanju, ki nosi naslov Gledališče in vojna: temeljna razmerja med uprizoritveno umetnostjo in vojnami na območju nekdanje Jugoslavije v 90. letih 20. stoletja. Avtorica fotografije: Nada Žgank