Na lepše

Na lepše, oddaja o turizmu

recording logo

Na lepše - osrednja turistična oddaja, ki nas spomni na to, kako velika je Slovenija in koliko razlogov za odhod na lepše imamo samo par korakov stran od domačega praga. Za vas tedensko iščemo aktualne novosti, skrite destinacije in neznane produkte. Popoln pregled vsega, kar želite vedeti o domačem turizmu. Za vse, ki turizem živite in delate. Ker iskreno verjamemo, da smo turizem ljudje. V luči nove normalnosti v ospredje vse bolj prihajajo nastanitve manjšega tipa, kjer je lažje zagotoviti socialno distanco, vzdrževati higienske standarde in hkrati sporočati obljubo o zelenem in trajnostnem razvoju, kjer destinacije preko delovanja svojih ponudnikov skrbijo za kakovost življenja lokalnih prebivalcev, za njihovo ekonomsko dobrobit in posledično tudi za kvalitetna doživetja obiskovalcev. Eden takšnih primerov je produkt Turizem v zidanicah, ki je na nedavni letni konferenci European Cultural Tourism Network v konkurenci 13 turističnih produktov iz celotne Evrope, prejel prvo nagrado na področju destinacij, ki skrbijo za povezavo trajnostni, kulture in vinskega turizma. Da je treba v koronskih časih razmišljati drugače, dokazuje tudi mlada vodnica iz Istre, ki obiskovalce popelje po istrskih stranpoteh. V luči prihajajočega naziva Evropske gastronomske regije 2021, kjer bodo do izraza prihajala predvsem kulinarična doživetja, pa smo se podali tudi na lov za tartufi.

Na lepše

Na lepše, oddaja o turizmu

Na lepše - osrednja turistična oddaja, ki nas spomni na to, kako velika je Slovenija in koliko razlogov za odhod na lepše imamo samo par korakov stran od domačega praga. Za vas tedensko iščemo aktualne novosti, skrite destinacije in neznane produkte. Popoln pregled vsega, kar želite vedeti o domačem turizmu. Za vse, ki turizem živite in delate. Ker iskreno verjamemo, da smo turizem ljudje. V luči nove normalnosti v ospredje vse bolj prihajajo nastanitve manjšega tipa, kjer je lažje zagotoviti socialno distanco, vzdrževati higienske standarde in hkrati sporočati obljubo o zelenem in trajnostnem razvoju, kjer destinacije preko delovanja svojih ponudnikov skrbijo za kakovost življenja lokalnih prebivalcev, za njihovo ekonomsko dobrobit in posledično tudi za kvalitetna doživetja obiskovalcev. Eden takšnih primerov je produkt Turizem v zidanicah, ki je na nedavni letni konferenci European Cultural Tourism Network v konkurenci 13 turističnih produktov iz celotne Evrope, prejel prvo nagrado na področju destinacij, ki skrbijo za povezavo trajnostni, kulture in vinskega turizma. Da je treba v koronskih časih razmišljati drugače, dokazuje tudi mlada vodnica iz Istre, ki obiskovalce popelje po istrskih stranpoteh. V luči prihajajočega naziva Evropske gastronomske regije 2021, kjer bodo do izraza prihajala predvsem kulinarična doživetja, pa smo se podali tudi na lov za tartufi.