Na lepše, oddaja o turizmu

Na lepše, oddaja o turizmu

recording logo

1181

Na lepše - osrednja turistična oddaja, ki nas spomni na to, kako velika je Slovenija in koliko razlogov za odhod na lepše imamo samo par korakov stran od domačega praga. Za vas tedensko iščemo aktualne novosti, skrite destinacije in neznane produkte. Popoln pregled vsega, kar želite vedeti o domačem turizmu. Za vse, ki turizem živite in delate. Ker iskreno verjamemo, da smo turizem ljudje. Kakšne so v času vsesplošne distance, krča mestnega turizma ter praznine, ki je nastala na področju industrije srečanj, priložnosti razvoja prostora, kjer je glavna turistična atrakcija Grad Snežnik? Zdi se, da sedaj svojo priložnost dobivajo odmaknjene destinacije. Karakterne pokrajine z ostrim podnebjem. Ena takšnih je celoten prostor Zelenega krasa, ki vse od - Snežnika, Javornikov, Pivških presihajočih jezer, Rakovega Škocjana, Cerkniškega jezera pa vse do Loške doline, Babnega polja in naprej proti Gorskemu kotarju - tvori največji strnjen gozdni masiv v Evropi. To je prostor izjemne biotske pestrosti, dom treh največjih evropskih zveri in ponekod tudi izjemno redko naseljen. Pridih divjine, mestoma surova intima in konec koncev tudi varnost, ki jo pokrajina izžareva, bodo v turizmu iskane vrednote - še vsaj do ponovnega zagona čezoceanskih trgov ter prihoda ameriških in azijskih gostov. V oddaji vas čaka tudi reportaža iz destinacije Bohinj, kjer v tem času izpostavljajo pomen lesa. Les je lep tudi v turizmu. Iz Bohinja tako prihaja dober primer sodelovanja pohištvene industrije in turizma. Domači oblikovalci in izdelovalci so ustvarili pohištvo iz slovenskega lesa za opremo turističnih namestitev. V oddaji pa še tekoča informacija - ta teden se je odvil prvi od šestih spletnih seminarjev Management akademije Slovenske turistične organizacije. Izpostavljena je bila krepitev managementa v turizmu za uravnotežen trajnostni razvoj. Nova normalnost od turističnega sektorja zahteva sveža znanja, zagotavljanje varnosti (tako gostom kot zaposlenim v turizmu), poudarjene higiene in povrnitev zaupanja gostov.

Na lepše, oddaja o turizmu

Na lepše, oddaja o turizmu

Na lepše - osrednja turistična oddaja, ki nas spomni na to, kako velika je Slovenija in koliko razlogov za odhod na lepše imamo samo par korakov stran od domačega praga. Za vas tedensko iščemo aktualne novosti, skrite destinacije in neznane produkte. Popoln pregled vsega, kar želite vedeti o domačem turizmu. Za vse, ki turizem živite in delate. Ker iskreno verjamemo, da smo turizem ljudje. Kakšne so v času vsesplošne distance, krča mestnega turizma ter praznine, ki je nastala na področju industrije srečanj, priložnosti razvoja prostora, kjer je glavna turistična atrakcija Grad Snežnik? Zdi se, da sedaj svojo priložnost dobivajo odmaknjene destinacije. Karakterne pokrajine z ostrim podnebjem. Ena takšnih je celoten prostor Zelenega krasa, ki vse od - Snežnika, Javornikov, Pivških presihajočih jezer, Rakovega Škocjana, Cerkniškega jezera pa vse do Loške doline, Babnega polja in naprej proti Gorskemu kotarju - tvori največji strnjen gozdni masiv v Evropi. To je prostor izjemne biotske pestrosti, dom treh največjih evropskih zveri in ponekod tudi izjemno redko naseljen. Pridih divjine, mestoma surova intima in konec koncev tudi varnost, ki jo pokrajina izžareva, bodo v turizmu iskane vrednote - še vsaj do ponovnega zagona čezoceanskih trgov ter prihoda ameriških in azijskih gostov. V oddaji vas čaka tudi reportaža iz destinacije Bohinj, kjer v tem času izpostavljajo pomen lesa. Les je lep tudi v turizmu. Iz Bohinja tako prihaja dober primer sodelovanja pohištvene industrije in turizma. Domači oblikovalci in izdelovalci so ustvarili pohištvo iz slovenskega lesa za opremo turističnih namestitev. V oddaji pa še tekoča informacija - ta teden se je odvil prvi od šestih spletnih seminarjev Management akademije Slovenske turistične organizacije. Izpostavljena je bila krepitev managementa v turizmu za uravnotežen trajnostni razvoj. Nova normalnost od turističnega sektorja zahteva sveža znanja, zagotavljanje varnosti (tako gostom kot zaposlenim v turizmu), poudarjene higiene in povrnitev zaupanja gostov.