Na lepše, oddaja o turizmu

Na lepše, oddaja o turizmu

recording logo

Na lepše - osrednja turistična oddaja, ki nas spomni na to, kako velika je Slovenija in koliko razlogov za odhod na lepše imamo samo par korakov stran od domačega praga. Za vas tedensko iščemo aktualne novosti, skrite destinacije in neznane produkte. Popoln pregled vsega, kar želite vedeti o domačem turizmu. Za vse, ki turizem živite in delate. Ker iskreno verjamemo, da smo turizem ljudje. V oddaji Na lepše predstavljamo enega najstarejših muzejev na Primorskem - Notranjski muzej Postojna, ki je zaradi svojega odgovornega delovanja tako v lokalnem okolju kot tudi v širši destinacijski ponudbi pred kratkim prejel trajnostni certifikat Zeleni ključ in tako postal prvi muzej v Sloveniji, ki je z vstopom v Zeleno shemo Slovenskega turizma prejel tudi prestižni naziv Slovenia Green Attraction. Notranjski muzej Postojna je tudi del čezmejnega projekta Explore the WonderNature, ki na trajnosten in do okolja ter ljudi vzdržen način povezuje območje Snežnika in Gorskega Kotarja, kot eno zadnjih evropskih divjin, kjer ljudje sobivajo z naravo, njeno biotsko pestrostjo in tremi velikimi zvermi - medvedom, risom in volkom. Gre za izobraževalni turizem skozi katerega se z omejenim številom ljudi in v spremstvu lokalnih vodnikov doživlja naravo Zelenega Krasa, divje živali, manj poznano lokalno kulinariko in etnologijo na obeh straneh meje. V koronskih časih nas ne zanimajo samo ponudbe v hotelih in gostinskih lokalih, vse bolj je v ospredju tudi to, kako je poskrbljeno za varnost gostov. Obiskali smo nekaj naših največjih ponudnikov hotelskih namestitev in preverili, kako so našli ravnovesje med smernicami NIJZ-ja in gostoljubnostjo. Obiskali smo tudi mesto Glasnik miru - Slovenj Gradec, ki letos beleži dober obisk slovenskih gostov. Uspešnica pretekle sezone so predvsem Sprehod ob mestnem obzidju in turistične kmetije v zaledju. Za konec pa še informacija o primeru uspešnega turističnega povezovanja, kot posledica pandemije. Pet krovnih turističnih organizacij je letos poleti pričelo s skupnim promoviranjem Brd, Vipavske doline in Krasa pod geslom »3 žlahtne regije za 3 x več doživetij«. V skupno zgodbo pod krovnim sloganom Čas za vas. Brda. Vipavska dolina. Kras. je bilo vključenih 24 znamenitosti, muzejev, umetniških galerij in trajnostnih centrov. Zaradi dobrih rezultatov so akcijo podaljšali do konca leta, zaradi privabljanja tujih gostov pa so od jeseni dalje kartice ugodnosti na voljo tudi tujim obiskovalcem - v ta namen je bila krovna spletna stran: brda-vipavskadolina-kras.si prevedena tudi v angleški jezik.

Na lepše, oddaja o turizmu

Na lepše, oddaja o turizmu

Na lepše - osrednja turistična oddaja, ki nas spomni na to, kako velika je Slovenija in koliko razlogov za odhod na lepše imamo samo par korakov stran od domačega praga. Za vas tedensko iščemo aktualne novosti, skrite destinacije in neznane produkte. Popoln pregled vsega, kar želite vedeti o domačem turizmu. Za vse, ki turizem živite in delate. Ker iskreno verjamemo, da smo turizem ljudje. V oddaji Na lepše predstavljamo enega najstarejših muzejev na Primorskem - Notranjski muzej Postojna, ki je zaradi svojega odgovornega delovanja tako v lokalnem okolju kot tudi v širši destinacijski ponudbi pred kratkim prejel trajnostni certifikat Zeleni ključ in tako postal prvi muzej v Sloveniji, ki je z vstopom v Zeleno shemo Slovenskega turizma prejel tudi prestižni naziv Slovenia Green Attraction. Notranjski muzej Postojna je tudi del čezmejnega projekta Explore the WonderNature, ki na trajnosten in do okolja ter ljudi vzdržen način povezuje območje Snežnika in Gorskega Kotarja, kot eno zadnjih evropskih divjin, kjer ljudje sobivajo z naravo, njeno biotsko pestrostjo in tremi velikimi zvermi - medvedom, risom in volkom. Gre za izobraževalni turizem skozi katerega se z omejenim številom ljudi in v spremstvu lokalnih vodnikov doživlja naravo Zelenega Krasa, divje živali, manj poznano lokalno kulinariko in etnologijo na obeh straneh meje. V koronskih časih nas ne zanimajo samo ponudbe v hotelih in gostinskih lokalih, vse bolj je v ospredju tudi to, kako je poskrbljeno za varnost gostov. Obiskali smo nekaj naših največjih ponudnikov hotelskih namestitev in preverili, kako so našli ravnovesje med smernicami NIJZ-ja in gostoljubnostjo. Obiskali smo tudi mesto Glasnik miru - Slovenj Gradec, ki letos beleži dober obisk slovenskih gostov. Uspešnica pretekle sezone so predvsem Sprehod ob mestnem obzidju in turistične kmetije v zaledju. Za konec pa še informacija o primeru uspešnega turističnega povezovanja, kot posledica pandemije. Pet krovnih turističnih organizacij je letos poleti pričelo s skupnim promoviranjem Brd, Vipavske doline in Krasa pod geslom »3 žlahtne regije za 3 x več doživetij«. V skupno zgodbo pod krovnim sloganom Čas za vas. Brda. Vipavska dolina. Kras. je bilo vključenih 24 znamenitosti, muzejev, umetniških galerij in trajnostnih centrov. Zaradi dobrih rezultatov so akcijo podaljšali do konca leta, zaradi privabljanja tujih gostov pa so od jeseni dalje kartice ugodnosti na voljo tudi tujim obiskovalcem - v ta namen je bila krovna spletna stran: brda-vipavskadolina-kras.si prevedena tudi v angleški jezik.