Na lepše

Na lepše, oddaja o turizmu

recording logo

285

V fokusu tokratne oddaje Na lepše bodo destinacije, ki so v Rogaški Slatini na 3.Zelenem dnevu kot osrednjem dogodku trajnostnega turizma v Sloveniji, prejele znak Slovenia Green. Na dogodku, ki je potekal v organizaciji Slovenske turistične organizacije in Konzorcija Slovenia Green, je bil poudarek na podnebnih spremembah, udeleženci dogodka pa so podpisali »Vodno zavezo« s katero so izrazili spoštovanje do pitne vode. V okviru dogodka smo dobili tudi 24 novih destinacij in ponudnikov z znakom Slovenia Green. V samo 5 letih delovanja je tako v Zeleni shemi slovenskega turizma že 88 nosilcev znaka Slovenia Green – od tega 48 destinacij, 4 zaščitena območja, 2 turistični agenciji in kar 34 nastanitev. Ekipa oddaje Na lepše pa je obiskala tudi globalno borzo IMEX v Frankfurtu, kjer so se na enem mestu zbrali vodilni odločevalci iz sveta industrije srečanj. V nemški poslovni prestolnici se je predstavila tudi Slovenija, saj so pri nas kongresni gostje zelo zaželjen segment turistov. V povprečju bivajo dlje od prostočasnih turistov in glede na to, da koristijo pakete doživljajskega turizma ter pogosto tudi 5-zvezdične produkte z znakom Unique Experiences, je njihova potrošnja tudi do trikrat večja.

Na lepše

Na lepše, oddaja o turizmu

V fokusu tokratne oddaje Na lepše bodo destinacije, ki so v Rogaški Slatini na 3.Zelenem dnevu kot osrednjem dogodku trajnostnega turizma v Sloveniji, prejele znak Slovenia Green. Na dogodku, ki je potekal v organizaciji Slovenske turistične organizacije in Konzorcija Slovenia Green, je bil poudarek na podnebnih spremembah, udeleženci dogodka pa so podpisali »Vodno zavezo« s katero so izrazili spoštovanje do pitne vode. V okviru dogodka smo dobili tudi 24 novih destinacij in ponudnikov z znakom Slovenia Green. V samo 5 letih delovanja je tako v Zeleni shemi slovenskega turizma že 88 nosilcev znaka Slovenia Green – od tega 48 destinacij, 4 zaščitena območja, 2 turistični agenciji in kar 34 nastanitev. Ekipa oddaje Na lepše pa je obiskala tudi globalno borzo IMEX v Frankfurtu, kjer so se na enem mestu zbrali vodilni odločevalci iz sveta industrije srečanj. V nemški poslovni prestolnici se je predstavila tudi Slovenija, saj so pri nas kongresni gostje zelo zaželjen segment turistov. V povprečju bivajo dlje od prostočasnih turistov in glede na to, da koristijo pakete doživljajskega turizma ter pogosto tudi 5-zvezdične produkte z znakom Unique Experiences, je njihova potrošnja tudi do trikrat večja.