Na lepše

Na lepše, oddaja o turizmu

recording logo

603

V oddaji Na lepše vam predstavljamo muzeje posebne sorte. Obiskali smo Muzej skrivnosti, ki se je pred kratkim odprl v postojnskem Hotelu Jama. Za hotelskimi zidovi je namreč vse do osamosvojitve tekel vzporedni svet tajnih služb. Agenti službe državne varnosti so prisluškovali vplivnežem iz politične, gospodarske in medijske sfere ob njihovem obisku Postojnske jame. Ustavili smo se v Izoli in v prenovljeni hiši morja imenovani Izolana prisluhnili zgodbam Istranov s poudarkom na dediščini ribištva. Za konec pa še utrip iz Goriških Brd, kjer smo spoznavali pohodniško uspešnico Alpe Adria, ki povezuje Avstrijsko Koroško, Slovenijo in Furlanijo Julijsko krajino. Pot vodi tudi mimo pozabljene vasice Slapnik, katero naj bi prihodnje leto, pričeli obnavljati skozi resničnostni šov Back to the Village - Nazaj na vas, v sklopu katerega pari po Evropi pod nadzorom strokovnjakov obnavljajo zapuščene vasi. Projekt naj bi se predvajal na sedemnajstih televizijskih postajah, ogledalo pa si ga naj bi kar 400 milijonov gledalcev, kar je več kot odlična promocija Slovenije in našega turizma.

Na lepše

Na lepše, oddaja o turizmu

V oddaji Na lepše vam predstavljamo muzeje posebne sorte. Obiskali smo Muzej skrivnosti, ki se je pred kratkim odprl v postojnskem Hotelu Jama. Za hotelskimi zidovi je namreč vse do osamosvojitve tekel vzporedni svet tajnih služb. Agenti službe državne varnosti so prisluškovali vplivnežem iz politične, gospodarske in medijske sfere ob njihovem obisku Postojnske jame. Ustavili smo se v Izoli in v prenovljeni hiši morja imenovani Izolana prisluhnili zgodbam Istranov s poudarkom na dediščini ribištva. Za konec pa še utrip iz Goriških Brd, kjer smo spoznavali pohodniško uspešnico Alpe Adria, ki povezuje Avstrijsko Koroško, Slovenijo in Furlanijo Julijsko krajino. Pot vodi tudi mimo pozabljene vasice Slapnik, katero naj bi prihodnje leto, pričeli obnavljati skozi resničnostni šov Back to the Village - Nazaj na vas, v sklopu katerega pari po Evropi pod nadzorom strokovnjakov obnavljajo zapuščene vasi. Projekt naj bi se predvajal na sedemnajstih televizijskih postajah, ogledalo pa si ga naj bi kar 400 milijonov gledalcev, kar je več kot odlična promocija Slovenije in našega turizma.