Na lepše

Na lepše, oddaja o turizmu

recording logo

957

Verjetno je kolesarjenje eden boljših načinov, kako spoznavati Slovenijo. V oddaji Na lepše bomo zato ta teden izpostavili rekreativno kolesarstvo, ki postaja znotraj turizma prava mala industrija. Kolesarstvo je mehak in tih turizem mladih in izobraženih ter relativno dobro stoječih ljudi. Nosi pozitivno noto in ne povzroča okoljske škode, zato v prihodnje še veliko obeta. Izpostavljamo Dolino Soče, kjer si turistični delavci prizadevajo, da bi destinacija postala center gorskega kolesarjenja v Sloveniji in območje Kraškega roba, kjer planinske poti vse bolj postajajo del turistične kolesarske infrastruktrure. Poseben izziv za kolesarje predstavljajo tudi Karavanke in kolesarjenje mimo tamkajšnjih živih planin. Izpustili nismo niti kolesarskega kroga občine Gorenja vas - Poljane, kjer imajo kolesarji možnost okušanja lokalne kulinarike pa tudi obiska različnih muzejskih zbirk. Dotaknili smo se tudi problematike zastarele in neživljenjske zakonodaje, ki gorske kolesarje enači z motornimi vozili in jim zato vožnjo prepoveduje povsod, kjer je pot široka manj kot tri metre in pol.

Na lepše

Na lepše, oddaja o turizmu

Verjetno je kolesarjenje eden boljših načinov, kako spoznavati Slovenijo. V oddaji Na lepše bomo zato ta teden izpostavili rekreativno kolesarstvo, ki postaja znotraj turizma prava mala industrija. Kolesarstvo je mehak in tih turizem mladih in izobraženih ter relativno dobro stoječih ljudi. Nosi pozitivno noto in ne povzroča okoljske škode, zato v prihodnje še veliko obeta. Izpostavljamo Dolino Soče, kjer si turistični delavci prizadevajo, da bi destinacija postala center gorskega kolesarjenja v Sloveniji in območje Kraškega roba, kjer planinske poti vse bolj postajajo del turistične kolesarske infrastruktrure. Poseben izziv za kolesarje predstavljajo tudi Karavanke in kolesarjenje mimo tamkajšnjih živih planin. Izpustili nismo niti kolesarskega kroga občine Gorenja vas - Poljane, kjer imajo kolesarji možnost okušanja lokalne kulinarike pa tudi obiska različnih muzejskih zbirk. Dotaknili smo se tudi problematike zastarele in neživljenjske zakonodaje, ki gorske kolesarje enači z motornimi vozili in jim zato vožnjo prepoveduje povsod, kjer je pot široka manj kot tri metre in pol.