Koda: Električni skiroji

Koda

recording logo

331

Na slovenskih pločnikih, ulicah, cestah je vse več električnih skirojev. Povečuje se njihova zasebna uporaba, pojavili so se tudi že ponudniki teh skirojev za kratkotrajno izposojo. Vse več pa je tudi poškodb, v ljubljanskem UKC so samo letos obravnavali že 220 poškodovanih voznikov skirojev. In medtem, ko v številnih državah vožnjo z električnimi skiroji na površinah za pešce prepovedujejo, Slovenija ubira ravno nasprotno pot. Ministrstvo za infrastrukturo predlaga, da bi bilo mogoče skiroje v cestnem prometu uporabljati na površinah za pešce in kolesarje, pri čemer pa bi morali uporabniki hitrost vožnje prilagoditi površini, po kateri se gibajo. Med slabostmi tega prevoznega sredstva pa kritiki med drugim izpostavljajo tudi električno energijo, ki je potrebna za njegovo delovanje in večinoma ne prihaja iz čistih virov, ter baterijo, ki po njegovi razmeroma kratki življenjski dobi ostane kot odpadek. Več v oddaji Koda v torek, 17.septembra ob 17.30 na TV Slovenija 1.

Koda: Električni skiroji

Koda

Na slovenskih pločnikih, ulicah, cestah je vse več električnih skirojev. Povečuje se njihova zasebna uporaba, pojavili so se tudi že ponudniki teh skirojev za kratkotrajno izposojo. Vse več pa je tudi poškodb, v ljubljanskem UKC so samo letos obravnavali že 220 poškodovanih voznikov skirojev. In medtem, ko v številnih državah vožnjo z električnimi skiroji na površinah za pešce prepovedujejo, Slovenija ubira ravno nasprotno pot. Ministrstvo za infrastrukturo predlaga, da bi bilo mogoče skiroje v cestnem prometu uporabljati na površinah za pešce in kolesarje, pri čemer pa bi morali uporabniki hitrost vožnje prilagoditi površini, po kateri se gibajo. Med slabostmi tega prevoznega sredstva pa kritiki med drugim izpostavljajo tudi električno energijo, ki je potrebna za njegovo delovanje in večinoma ne prihaja iz čistih virov, ter baterijo, ki po njegovi razmeroma kratki življenjski dobi ostane kot odpadek. Več v oddaji Koda v torek, 17.septembra ob 17.30 na TV Slovenija 1.