KRIZNO KOMUNICIRANJE - enkrat na dva tedna ni dovolj

Izluščeno

recording logo

51

Uradni konec epidemije bolezni Covid-19 v Sloveniji na marsikaterem področju razkriva, kako je potekal spopad s težavami, ki so nas dobesedno zasule čez noč. Med zgodbami, ki so in še bodo pod drobnogledom, je tudi ohranjanje in krepitev dobrih in kakovostnih odnosov med zaposlenimi in vodstvom organizacije. In očitno je bila zadnja kriza dovolj poučna za spopad z novo. Tako kaže najnovejša raziskava podjetja Mediade. Izluščeno v sredo 10.6. med 9.in 10.uro.

KRIZNO KOMUNICIRANJE - enkrat na dva tedna ni dovolj

Izluščeno

Uradni konec epidemije bolezni Covid-19 v Sloveniji na marsikaterem področju razkriva, kako je potekal spopad s težavami, ki so nas dobesedno zasule čez noč. Med zgodbami, ki so in še bodo pod drobnogledom, je tudi ohranjanje in krepitev dobrih in kakovostnih odnosov med zaposlenimi in vodstvom organizacije. In očitno je bila zadnja kriza dovolj poučna za spopad z novo. Tako kaže najnovejša raziskava podjetja Mediade. Izluščeno v sredo 10.6. med 9.in 10.uro.