Influencerji – vplivneži 21. stoletja

Akcent

recording logo

451

Tokratna tema so vplivneži oz. influencerji, kot jih imenujejo na družbenih omrežjih. Če so bili nekoč vplivneži bogati, slavni, uspešni in prepoznavni, je danes lahko influencer vsak, morda je to tudi vaš sosed. Verjetno večine med njimi ne poznate, še posebej, če ste starejši od 35 let. Vendar, kot boste videli, imajo velikanske množice sledilcev, bralcev, gledalcev, vplivajo na vsakodnevne odločitve o nakupu hrane ali kozmetike ali pa na vrednost delnic mednarodnih korporacij. Ali so tudi mnenjski voditelji? Oddajo je pripravil Zvezdan Martič, poleg nekaj influencerjev pa v njej sodelujejo dr. Božidar Jezernik, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta; dr. Dan Podjed, ZRC SAZU, Maša Butara, Luna.

Influencerji – vplivneži 21. stoletja

Akcent

Tokratna tema so vplivneži oz. influencerji, kot jih imenujejo na družbenih omrežjih. Če so bili nekoč vplivneži bogati, slavni, uspešni in prepoznavni, je danes lahko influencer vsak, morda je to tudi vaš sosed. Verjetno večine med njimi ne poznate, še posebej, če ste starejši od 35 let. Vendar, kot boste videli, imajo velikanske množice sledilcev, bralcev, gledalcev, vplivajo na vsakodnevne odločitve o nakupu hrane ali kozmetike ali pa na vrednost delnic mednarodnih korporacij. Ali so tudi mnenjski voditelji? Oddajo je pripravil Zvezdan Martič, poleg nekaj influencerjev pa v njej sodelujejo dr. Božidar Jezernik, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta; dr. Dan Podjed, ZRC SAZU, Maša Butara, Luna.