Osmi dan

Osmi dan

recording logo

179

V Osmem dnevu smo tokrat premišljevali o net artu na razstavi v Mestni galeriji. Od spletne umetnosti do vprašanja, kaj se zgodi z našimi računalniki in elektronskimi napravami, ko jih zavržemo, smo se pogovarjali z dokumentaristom in popotnikom Davidom Fedelejem, ki gostuje na Festivalu migrantskega filma v Ljubljani. Z gostjo v studiu dr. Tanjo Rener se vračamo v Nemčijo 30. let, ko je tik pred izbruhom gospodarske krize in nacizma izšla sociološka dokumentarna študija Siegfrieda Kracauerja Uslužbenci, ki smo jo dobili tudi v slovenskem prevodu. V Galeriji Fotografiji smo si ogledali razstavo Drive-in na temo popkulturne mitologije avtomobila. Med 1. in 4. stoletjem pa so bile moderne toplice, ki so jih zgradili v rimskem naselju Aquae Iasae v današnjih Varaždinskih Toplicah na Hrvaškem – najnovejše arheološke najdbe so na ogled na razstavi v Galeriji Cankarjevega doma. V Lendavi smo bili na razstavi grafičnih listov španskega slikarja Francisca de Goye, ki je kot nadrealist avant la lettre s svojimi »črnimi slikarijami« na prehodu iz fevdalizma v moderno dobo 19. stoletja razgaljeval človekovo pošastnost.

Osmi dan

Osmi dan

V Osmem dnevu smo tokrat premišljevali o net artu na razstavi v Mestni galeriji. Od spletne umetnosti do vprašanja, kaj se zgodi z našimi računalniki in elektronskimi napravami, ko jih zavržemo, smo se pogovarjali z dokumentaristom in popotnikom Davidom Fedelejem, ki gostuje na Festivalu migrantskega filma v Ljubljani. Z gostjo v studiu dr. Tanjo Rener se vračamo v Nemčijo 30. let, ko je tik pred izbruhom gospodarske krize in nacizma izšla sociološka dokumentarna študija Siegfrieda Kracauerja Uslužbenci, ki smo jo dobili tudi v slovenskem prevodu. V Galeriji Fotografiji smo si ogledali razstavo Drive-in na temo popkulturne mitologije avtomobila. Med 1. in 4. stoletjem pa so bile moderne toplice, ki so jih zgradili v rimskem naselju Aquae Iasae v današnjih Varaždinskih Toplicah na Hrvaškem – najnovejše arheološke najdbe so na ogled na razstavi v Galeriji Cankarjevega doma. V Lendavi smo bili na razstavi grafičnih listov španskega slikarja Francisca de Goye, ki je kot nadrealist avant la lettre s svojimi »črnimi slikarijami« na prehodu iz fevdalizma v moderno dobo 19. stoletja razgaljeval človekovo pošastnost.